Wednesday, April 1, 2009

Nye lister, og litt hage...

Det går ikke så fort meg oss for tiden, men her er gårsdagens innsats av mannen i mitt liv.
Etter prøving av lister, fant han ut at saga måtte justeres, så da stoppet listingen for denne dagen....

Her er ett vakkert FØR-bilde: Jeg skulle utrette så mye i dag, men dagen kokte bort i papirmølla, og ettermiddagen ble tilbragt på gården vår i nabokommunen.

I mellomtiden klarte jeg å tømme dammen i hagen, spyle den og fylle den med rent vann. (bruker pumpa til å tømme den, så da tar det ikke så innmari lang tid. Å fjerne løv og dritt derimot....!)

Dagen har i perioder vært fin, men vi fikk regn igjen i kveld.
Fikk en myserunde i hagen mens godværet enda var tilstede, og konstanterte noe fremgang på staudene, tross den kalde perioden vi har hatt de siste dagene. Pulmonaria har dannet knopper, og akeleiene flere bladkranser. Mine stakkars små Primula kommer til å blomstre for aller første gang denne våren, og jeg gleder meg, for de er sådd under navnet 'Show Forms & Dobbles' . Tvi tvi....
Ellers så har søsteren min lurt sjefen sin i dag med å ta bilde av min graviditetstest, og sende henne den på MMS.....! (min søster har kjent kjæresten i en måned, og sjefen har gitt henne klar beskjed om at hun er avhengig av henne i jobben)
En god latter fulgte. ;)
Klem fra en sliten Nina
Ps sag er justert, og flere lister kommet opp! (dvs. ett sett til!!)


7 comments:

  1. Hehe, artig aprilspøk må eg seie;)
    Du får det verkeleg fint i huset ditt! Gledar meg til å sjå resultatet;)
    Du får ha ein fin torsdag;)
    Klem frå Elisabeth!

    ReplyDelete
  2. he he for en morsomt aprilsnarr:)

    flotte lister også!

    ReplyDelete
  3. Mon tro om ikke det var din test som dukket opp på min mobil i dag også, tok ikke bildet tilfeldigvis 13 eller 18 feb.? hehe..
    Jeg gikk 5 på jeg også, artig lell!
    Faktisk beste hittils *ler av meg selv*

    Nydelig listverk i huset deres og jeg lurer på hvordan det ser ut i plastdammen min..ehm..og resten av ugresshagen;0)
    Nattaklem!

    ReplyDelete
  4. He, he, ja, det var litt av en spøk he, he. Så fint vinduet ble! Ha en fin dag :-)

    ReplyDelete
  5. Synes dere utretter MYE jeg, selv om du sier det går sakte. Det blir sååå fint hos dere!

    Jeg ble lurt med det samme i går, sjokk!

    ReplyDelete
  6. Artig aprilspøk ;)

    Nydelige lister dere har !
    Ser det blomstrer og gror med deg,spennende :)
    Koselig utekrok dere har :)

    Ha en fortsatt fin torsdag.

    Siw

    ReplyDelete
  7. Så artig spøk. Så fint du har gjort det. Som vanlig. Hilsen ingunn

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)