Friday, January 11, 2008

You make my day award!




Jeg har mottatt ikke mindre enn tre Make my day awarder siden siste innlegg! En fra Aina, en fra Trine og en fra Anne-Berit. Dette var da bare utrolig koselig, og inspirere meg veldig til å fortsette å blogge!
Jeg sender den videre til 6 stk (har ikke tid til mer!), og da begynner jeg med den aller nærmeste i geografi, nemlig Ingrid, som ikke bor så veldig langt unna meg, men jeg har aldri hilst på henne etter at jeg har begynt å lese bloggen iallefall! Syns nemlig det er så morsomt å finne en person såpass nært som jeg deler så utrolig mange intresser og smak med, og dumpe borti henne på denne måten!
Den neste jeg vil gi den til er hun jeg har kjent aller lengst, nemlig Marita, min venninne fra Molde. Hun har ett nydelig hus som jeg vet det vil komme enda flere bilder av her etterhvert!
Så sender jeg awarden til Flower Power som i tillegg til å ha en inspirerede blogg, har flott butikk! Den neste får Anita, fordi hun alltid har så fine kommenrarer, samtidig som hun har en morsom og åpenhjertlig blogg. Så en til Christina's Interiør som er den mest spennende butikken med blogging i oppnåelig geografisk nærhet til meg! Den siste jeg vil gi denne awarden til nå er Trønderpia med sin koselige blogg, felles interesser og slektsopprinnelse!
Samme dame har utfordret meg til å til å fortelle 7 sannheter om meg selv!
1. Jeg er steingal!
Hagen min er ett bevis på at jeg har problemer med å se fremover når jeg er ute å går tur i skog og mark, for jeg ser rett ned! Slik ser det ut her i mai!
2. Jeg er også hekta på stauder!
3. Hater løgner!
4. Heller interiør-butikker enn klesforretninger!
5. Syns fotball er drepende kjedelig!
6. Elsker å ha det strøkent, men blir ofte motarbeidet av mine 3 barn!
7. Eier en gård i nabofylket!
Nå utfordrer jeg Marita til å fortelle meg 7 ting jeg ikke vet om henne! (haha, klarer hun det da???)

6 comments:

  1. Tuusen takk! Er så kjempkoselig å få awarder, og ikke minst begrunnelsene bak! Tuusen takk!
    Nå skal vi på Stoff og stil og Ikea!!! Gleder meg!
    Ha en flott helg!
    Klem!

    ReplyDelete
  2. Neimen så hyggelig! Jeg blir jo såååå glad når noen liker å titte innom meg:) TUSEN TAKK Nina!
    Grattis med dine tre også.....det er velfortjent:)

    Ha en fin helg:)

    ReplyDelete
  3. Hei Nina!

    Var innom å kikket på kjøkkenet ditt igjen i dag, og den keramikkbjella du har hengende (den blå med fisk), har jeg 2 av. Fikk de i sin tid av min søster i Molde, som jeg tror hadde kjøpt den av en lokal kermaiker, kan det stemme?
    Har faktisk en hel bjellesamling liggende på loftet, ble en stund så lei av den, at jeg pakket den vekk. Hmmm....nå fikk jeg lyst til å ta den frem og myse på den igjen, takket være deg :)

    ReplyDelete
  4. Skrev i sted en kommentar og takket for awarden, men den er ikke kommet med seg jeg, merkelig...

    Men uansett:
    Tusen takk for awarden, Nina!
    Det var kjempekoselig, og det var min aller første award :)
    Jeg liker så godt å se innom bloggen din, den er så koselig og jeg syns det er hyggelig å ha blitt "kjent" med deg.
    Ha en fortsatt strålende lørdag!

    ReplyDelete
  5. Jo, det stemmer at den blå keramikk-serien min er laget av en lokal kunstner i Romsdalen. Hun heter Gro Kjellnes Løvik og kommer fra Aukra. Jeg har en hel del av denne keramikk-serien, og gleder meg til å bo nærmerer sjøen, slik at den passer bedre inn. Da jeg begynte å samle på den, bodde jeg i Fræna.

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)