Sunday, January 20, 2008

Søndag!

Helgen nærmer seg slutten, og jeg kunne hatt bedre samvittighet over å fått gjort noe mer kreativt eller produktivt, men det ble nå ikke slik da.
Tvillingene har vært hos tante og Nathalie hos faren, så jeg har kun hatt megselv å tenke på. Veldig uvant, og syns ikke jeg har utnyttet tiden maximalt, men har vært ganske sosial da, og det er jo bra.
Har ikke lenger det store behovet for å gå ut, og liker best å gjøre sånne ting sammen med kjæresten, så i går var jeg hos ett vennepar på pizza & film.
De har laget hjemmekino i kjelleren, og bare nedvaskinen står igjen før de kan flytte inn. Blir vel en liten innflytningsfest der når alt er klart, og det skal Andreas være med på. Alltid morsomt å samles hjemme hos de.
Vil savne denne gjengen endel når vi flytter til Molde, men jeg håper det er mulig å få lurt de nedover ett par turer, i tillegg at vi kommer hit på besøk.

Ellers er jeg utfordret av Kine og Alex til å svare på disse spørsmålene:

1. Hvor er mobilen din? På lading, en meter fra meg!
2. Skildre kjæresten din? Fantastisk!
3. Håret ditt? Glatt & flatt....
5. Faren din? Døde i 1975 i en ulykke.
6. Hva er favorittingen din?
7. Hva drømte du om i natt? Husker ikke! Husker forrige natt da, og det var om Andreas!
8. Hva drikker du helst? Cola eller Pepsi Max (min store last!)
9. Drømmebilen? Akkurat nå er det Volvo XC90
10. Hvilket rom er du i nå? Dette!
11. Eksen din? Ett mareritt!
12. Din største skrekk? Å miste ungene eller Andreas.
13. Hva vil du være om ti år? Like lykkelig
14. Hvem var du sammen med i går kveld? Aina & Olav + Erik
15. Hva er du ikke? Bilmekaniker!
16. Det siste du gjorde? Spiste & drakk en ikke så god smootie (for mye kiwi)
17. Hva har du på deg? Kosedress
18. Favorittboka di? Mulig det er Da Vinci-koden.
19. Det siste du spiste? Brødskive med Castello-ost.
20. Livet ditt? Blir bedre og bedre!
21. Humøret ditt? Stort sett veldig bra.
22. Dine beste venner? Er gull verdt!!
23. Hva tenker du på akkurat nå? Om noen gidder å lese dette!
24. Bilen din? Tragisk, men nyttig (4-hjulstrekker)
25. Hva gjør du akkurat nå? Blogger og chatter med Andreas på MSN
26. Sommeren din? Hvilken sommer??
27. Sivilstatus? Alenemamma med deltidssamboer.
28. Hva er på tv-en din akkurat nå? Refleksjonen fra stuevinduet.
29. Når lo du sist? For noen få minutter siden, på MSN med kompisen til Andreas (videosamtale)
30. Når gråt du sist? Husker ikke.

Utfordrer Stine og Marita.

2 comments:

  1. Hei!
    Ja vi leser vi vettu ;) Synes det faktisk er litt ålreit denne utfordringen, man blir jo litt bedre kjent da ;)
    Ønsker deg en fortsatt god søndag!
    Klem fra Beth

    ReplyDelete
  2. Heia Nina!
    Veldig fin blogg du har. Blir helt betatt av den fine hagen din, og interør/oppussing osv. er du veldig flink til. Blir spennende med flytting hjem att da, håper virkelig du finner det du leter etter. Jeg skal være på utkikk jeg også! :-)Hilsen Lene Bøe

    http://mittlillerede.blogspot.com

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)