Wednesday, December 19, 2007

Utfordring 7. juleønsker....

Anne-Berit har utfordret meg til å komme med 7 juleønsker, og som jeg nevnte i Emmelines blogg syns jeg at personlig ønsker er mye morsommere å lese enn de flotte om fred på jord, helse og frihet etc. (hvem vil ikke ha det??)
Egoisten Nina ønsker seg følgende:

1. Dette ønsket ble bestemt i går, og er allerede på god vei til å bli oppfylt! Jeg ønsket meg nemlig varmere vær, fordi jeg er så innmari lei av å fryse! Det har vært konstant 8-10 minusgrader her de siste ukene, og huset mitt er IKKE beregnet på det!! I dag er det derimot 5+, og forskjellen merkes! Kan godt bli 6 grader mer!

2. Ny bil. Alle som ser eller hører bilen min skjønner det, men jeg tok valget etter at jeg ble alene med 3 små barn: bil eller hus! Det ble hus ;) Og siden jeg er avhengig av 4-hjulstrekker, må jeg nøye seg med gammelt vrak. (men den starter ALLTID!)

3. En bestemt eiendom i Malmefjorden! Ett småbruk rett ved siden av ett gartneri. Kan det bli bedre??

4. Gulvvarme i alle rom. (hater å fryse på bena!)

5. Vunnet X antall millioner i lotto (selvsagt!)

6. Dette er hemmelig...

7. Dette er også hemmelig.... ;)

No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)